Konsumentverket har talat

Idag uppstod ljuv musik för mina öron! Jag ringde till Konsumentverket för att höra hur det gått med vårt ärende. KV har ställt krav på Ving och fått ett svar att Ving medger att dom har gjort fel och ska åtgärda felen!! Alltså ha Konsumtentverket ansett att Ving felat eftersom dom ställt krav på Ving!

Nu väntar vi på besked från ARN, och varför har inte Ving erkänt felet där? Trovärdigt? NEJ! Men ARN kommer att få alla handlingar från Konsumentverket så jag tror att det kan hjälpa oss i vår sak!
Ni som är nya och undrar, jag har en hel kategori som heter Mardrömssemestern.

  1. Vivi skriver:

    Åh jag läste det på FB, vad glad jag blir för er skull, det har ju bara tagit…. lite för lång tid !
    Hoppas nu de kommer ge lite pengar, eller snarare en massa !! 🙂
    Kram!!

  2. Åh vad härligt, hoppas nu bara att det kan lösa sig snabbt med ARN och allt vad det nu heter… Kram vännen

  3. Camilla skriver:

    Äntligen. Det tog tid,men…bättre sent än aldrig. NU ska ni väl ändå få en uppgörelse.
    Sv: Ja..jag hade JÄTTE roligt i lördags.
    Kram!

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

LOADING..